EDC Strandfelt Glostrup

Casen tager udgangspunkt i, hvor mange gange kunden har tjent sine penge hjem ved et samarbejde med Raydia.

Målbar fortjeneste som du kan forholde dig til!

Zoran er indehaver af EDC Glostrup, og her har Raydia ansvaret for annonceringen.

I løbet af en periode på 5 måneder, fik Raydia optimeret måden som Zoran og hans forretning bruger deres annoncebudget. Se nedenfor, præcis hvilke resultater de opnåede via målrettet segmentering og filmmateriale.

I videoen fortæller Zoran om sin oplevelse af sit fortsatte samarbejde med Raydia.

Målsætningen – Flere salgsvurderinger

Vores strategi var at øge synligheden i lokalområdet samt at opsætte målbare annoncer på Facebook og Instagram gennem professionelt filmmateriale af indehaveren. Vi evaluerede og kunne gennem de målbare annoncer, se hvad der performede godt og hvad der performede mindre godt.

Derefter optimerede vi på målgrupperne og indholdet, da vi hurtigt fik en fornemmelse af, hvad der i lokalområdet performede godt. Vi slukkede for de annoncer, som ikke gav nogle leads, og flyttede vores budget over i de annoncer, som performede godt og som gav mange leads.

Resultatet af samarbejdet

I nedenstående data har vi udelukkende inkluderet målbare leads, som vi har kunnet tilskrive direkte til annoncerne. I en opsat kampagne vil man blandt andet få mange visninger og klik, som resulterer i, at man vil være top of mind i sit lokalområde.

Nogle kunder foretrækker at ringe eller at gå ned i butikken fysisk, fremfor at tilmelde sig en salgsvurdering via annoncen. EDC Strandfelt Glostrup har gennem samarbejdet oplevet flere salgsvurderinger gennem kunder, som ikke har tilmeldt sig formularen på Facebook eller Instagram, men som har set annoncerne, og i stedet kontaktet mægleren på telefonen eller ved fysisk fremmøde i forretningen.

Disse kunder og salgstal indgår ikke i ovenstående data, men kan tilskrives stor værdi i et samarbejde.

Antal vurderinger: 22

Pris pr. vurdering: 1.203 kr.

Konklusionen

5 måneder efter starten af samarbejdet, blev den samlede indtægt som kan tilskrives annoncerne sammenlignet med markedsføringsomkostningerne. I indtægten medtog vi ikke de salg, som top of mind effekten resulterede i, hvilket var når en kunde kontaktede mægleren enten telefonisk eller fysisk på baggrund af en annonce.

Indtægten er udelukkende baseret på de målbare salg gennem registrerede leads, som kunne tilskrives annoncerne direkte. Indtægten på baggrund af målbare salg fra annoncerne, viste sig at være 485,7% gange større end markedsføringsomkostningerne.

%

Indtægten sammenlignet med omkostningerne

Måneder brugt

Start dialogen i dag

Er du nysgerrig på, hvordan vi kan hjælpe dig med online markedsføring? Det er helt uforpligtende at kontakte os, og vi vil se frem til at høre fra dig.
Du kan forvente at høre tilbage fra os indenfor 24 timer.

RAYDIA A/S
Oliefabriksvej 61, st.
2770 Kastrup
CVR: 43204084

Kontakt
+45 28 59 95 62
patrick@raydia.dk

Åbningstider
Kl. 9.00-17.00

Kontakt
+45 28 59 95 62
patrick@raydia.dk

Åbningstider
Kl. 9.00-17.00

RAYDIA A/S
Oliefabriksvej 61, st.
2770 Kastrup
CVR: 43204084