fbpx

Marketingansvarlig

 

Kan du løfte raydia til nye højder?

Kort om Raydia

Raydia tilbyder en kombination af filmproduktion og annoncering på de sociale medier. Mere præcist producerer vi annoncefilm for ejendomsmæglere og skaber målbare resultater gennem Facebook og Instagram Ads med målrettet segmentering. Vi segmenterer de relevante målgrupper i lokalområdet med det helt rigtige visuelle budskab. Vi analyserer performance på baggrund af vores annoncer og målgrupper, så vi kan optimere og udnytte reklamebudgettet maksimalt, så vi dermed opnår det bedste resultat.

Kort om stillingen som Marketingansvarlig

Som marketingansvarlig bliver det dit primære ansvar at håndtere Facebook og Instagram annonceringen i Business Manager samt at varetage kommunikationen på mail og telefon med flere af vores kunder. Her bestående af on boarding af nye kunder, oprettelse af målgrupper, opsætning af annoncer, analyse af performance og optimering af annoncer.

Stillingen er fuldtid.

Løn efter kvalifikationer.

Opstart hurtigst muligt.

Arbejdspladsen er Njalsgade 76, 2300 København S (lige ved Islands Brygge Metro).

 

KRAV TIL DIG

Ansvarsfuld og disciplineret

Du skal være disciplineret overfor de opgaver, som du bliver stillet. Der er ofte deadlines, og det er et must, at vi overholder de deadlines, som bliver stillet – både internt men også af kunderne.

God teknisk forståelse for programmer

Der er flere programmer, som vi anvender og som er med til at automatisere arbejdsprocessen samt udføre opgaverne. Heriblandt er Business Manager et program, som kræves at du har en god forståelse for.

Z

Højt fagligt niveau i dansk

Det kræves at du har en kreativ tilgang til tekster samt at du har styr på din grammatik og retskrivning. Der skal skrives mange annoncetekster, og en enkelt stavefejl kan resultere i et utrygt kundeforhold. Vi skal hele tiden efterlade et professionelt indtryk hos kunden.

l

Struktureret som person

Du skal kunne håndtere mange bolde i luften. Der er mange kunder, deadlines og opgaver at holde styr på. Med struktur skaber vi et bedre overblik både for os selv, men også internt. Med struktur kan vi opretholde en kvalitet, som efterlader et godt indtryk hos kunderne.

VI TILBYDER DIG

Gode rammer for udvikling

Raydia er en startup-virksomhed, som er i rivende udvikling. Det giver dig mulighed for at indgå en personlig udvikling, da det kun er dig selv som sætter grænserne. Viser du vilje, vil du helt naturligt også få mere ansvar. Vi er i stor vækst men samtidig i vores spæde start, hvilket giver dig mulighed for at blive en af de første, som kommer med næsten fra start. Det giver god mulighed for på sigt, at overtage flere typer af arbejdsopgaver. 

Fedt miljø med plads til sjov

Vi sidder på Islands Brygge med en masse andre tech virksomheder. Vi afholder sammen flere arrangementer, hvor du vil have mulighed for, at lære en masse spændende mennesker at kende. Hos Raydia ser vi os selv som en familie fremfor kollegaer. Det vigtigste for os, er at du har det godt, og vi sigter faktisk efter, at alle skal glæde sig til at komme på arbejde. Der skal være plads til sjov, hvilket du også vil opleve i dagligdagen hos Raydia. 

N

Frihed under ansvar

Vi går højt op i, at arbejdet udføres til UG og vi sigter gerne efter at levere 10% bedre end kunden forventer. Det skal være med denne indstilling, at arbejdet udføres. Har du denne indstilling, så vil du hurtigt opleve, at få meget frihed under ansvar.

Gode forhold

Vi tilbyder fast grundløn med mulighed for løbende forhandling desto mere vilje du viser og desto flere arbejdsopgaver du overtager. Derudover har vi en fantastisk kantine med betalt frokost. Yder du eller hele teamet en ekstraordinær indsats igennem en periode, vil det bestemt blive lagt mærke til samt belønnes.

SØG STILLINGEN HER

Alle ansøgninger sendes til Patrick Raymond Hansen på patrick@raydia.dk.

Din ansøgning skal sendes skriftligt sammen med dit CV.

Samtaler afholdes løbende men med henblik på opstart hurtigst muligt.

 

Hvad venter du på?

Skal vi løfte din forretning til næste niveau?