fbpx

Hvem er Raydia?

Raydias vision

 

Vi er en nytænkende og innovativ virksomhed, som bygger vores forretning på målbare resultater gennem data og algoritmer samt branding gennem kreativt og personligt indhold. Vores vision er at blive ejendomsmæglerens foretrukne partner, og dermed førende indenfor ejendomsmæglerbranchen på Facebook og Instagram Ads samt filmproduktion af annonceindhold. Vi ønsker at blive set som din partner, der er en del af dit team, og som brænder ligeså meget som dig selv, for at skabe resultater for din forretning.

The Dream Team

Patrick Raymond Hansen

Patrick Raymond Hansen

Ejer


patrick@raydia.dk

+45 28 59 95 62

Shuhab M. Babar

Shuhab M. Babar

Head of Content Creation


shubbi@raydia.dk

+45 53 64 17 74

Camilla Liv Jensen

Camilla Liv Jensen

Marketingansvarlig


camilla@raydia.dk

+45 30 29 10 28

 Claudio Antonio Saavedra Muñoz

Claudio Antonio Saavedra Muñoz

Content Creator


claudio@raydia.dk

+45 81 61 92 82

Vores kerneværdier

Loyalitet, kvalitet og resultater er de tre faktorer, som vi arbejder ud fra. Loyalitet i alle vores kundeforhold. Kvalitet i vores interne arbejde. Resultater med et mål om konstant optimering. Disse tre faktorer sikrer en professionalisme i alt hvad vi foretager os.

Loyalitet

Som kunde hos Raydia, får du tilbudt eksklusivitet i de postnumre, hvor du aktivt må søge salgsvurderinger i. Det vil sige, at du aldrig kommer ud for, at den data og det samarbejde vi opbygger, vil blive duplikeret af naboen. Vi vægter loyalitet, hvilket afspejler sig i alle vores kundeforhold.

Kvalitet

Vi dyrker en grundighed og professionalisme i alt vores arbejde. Vi ved, at I overdrager ansvaret for jeres digitale opgaver til os, hvilket medfører et ansvar. Det er en fast rutine, at vi kvalitetssikrer alt vores arbejde inden det udgives.

Resultater

Vi er i en resultatorienteret branche, og dermed måler vi konstant vores arbejde baseret på resultater både internt og eksternt overfor vores kunder. Vi sigter hele tiden efter at levere en lille procent bedre end dagen i går, hvilket vi opnår gennem evaluering og optimering.

Hvad venter du på?

Skal vi løfte din forretning til næste niveau?