Skab synlighed overfor dine kunder på de sociale medier

Facebook & Instagram Ads

Dominer dit markedsområde og skab synlighed overfor dine kunder med annoncer på Facebook og Instagram. Dine kunder er på de sociale medier hver dag i løbet af hele dagen, så det skal du også være!

Hos RAYDIA tilbyder vi den annonceopsætning, som passer til jeres ønsker, behov og budget.

Til alle vores annoncer medfølger tekstforfatning af annonceteksterne. Vores annoncetekster udarbejdes med udgangspunkt i annoncen, jeres ønsker samt vores anbefaling baseret på vores mange tidligere annonceopsætninger.

Større synlighed i jeres markedsområde(r)

Stor brandingværdi til jeres forretning og jeres mæglere

Flere salgsvurderinger og fremvisninger

Flere tilmeldinger og deltagere til åbent hus

Optimering af projektsalg

Annoncering målrettet til sommerhusejere i netop jeres område(r)

100% lokalannoncering og dermed kun anvendelse af budget indenfor jeres postnummer

Annoncér i dit postnummer

Den 7. december 2021 ændrede Facebook retningslinjerne for annoncering som ejendomsmægler. Det betyder, at alle annoncer vedrørende boliger skal markeres med “Bolig” kategorien, og det er denne kategori, som sætter begrænsninger for, hvordan man som ejendomsmægler kan annoncere på Facebook og Instagram.

Hvad indebærer begrænsningerne?

  • Det er ikke længere muligt at annoncere lokalt i sit postnummer
  • Det er ikke længere muligt at segmentere sine annoncer efter alder eller køn
  • Ved markering af lokation med en nål på kortet, kan radiussen ikke være under 15 km
  • Der er færre segmenteringsmuligheder i demografi, adfærd og interesser

I RAYDIA har vi dog fundet en løsning, som igen gør det muligt at annoncere lokalt i sit postnummer med relevant alderssegmentering. Vi synes nemlig ikke, at det giver mening at bruge annoncekroner på personer, som ikke bor i det valgte postnummer.

Med den rette opsætning og korrekt annoncemateriale, kan vi tømme jeres lokale postnummer målgruppe, så I kun anvender jeres annoncekroner indenfor jeres valgte postnummer.

Håndtering af organiske opslag på Facebook & Instagram

Synes du, det er uoverskueligt at holde jeres sociale medier opdateret med jævnlige opslag? Lad RAYDIA hjælpe med det.

Vi synes, det giver rigtig god mening at holde sine sociale medier opdateret med jævnlige opslag, så jeres følgere og kunder kan se, hvad I ellers går og laver – uden for de annoncerede opslag.

Sammen kan vi lægge en plan for de opslag, som I ønsker, der skal offentliggøres på jeres sider. Det kan være personlige opslag om jeres team, mæglerrunde, solgte boliger eller boliger til salg, som fortjener lidt ekstra omtale.

Organiske opslag koster ikke noget i annonceforbrug, men er et godt supplement til jeres annoncer, så jeres kunder kan se, at I er aktive på de sociale medier.

LinkedIn Ads

Når man annoncerer på LinkedIn er der flere muligheder for opsætning og målgruppeoprettelse, da LinkedIn ikke har begrænsninger på annonceindhold fra ejendomsmæglere.

På LinkedIn behøver vi ikke at tømme jeres lokale målgrupper for at kunne annoncere i jeres postnummer. Herudover har vi meget større mulighed for at segmentere den enkelte annonce mod lige præcis dem, som du mener, at annoncen ville være relevant for.

Vi kan fx annoncere en bolig til en meget specifik målgruppe uden problemer, det kan man ikke på Facebook, da boligannoncer skal overholde særlige annoncekriterier.

Kasper Henriksen

Indehaver af danbolig Brønshøj
“Det RAYDIA har givet mig er en masse salgsvurderinger […]. Jeg er kommet tættere på lokalbefolkningen, og de er kommet tættere på mig.”

Kasper Henriksen

Indehaver af danbolig Brønshøj
“Det RAYDIA har givet mig er en masse salgsvurderinger […]. Jeg er kommet tættere på lokalbefolkningen, og de er kommet tættere på mig.”

Årshjul

Få lagt en årsplan for din forretnings annoncering med RAYDIAs årshjul.

Vores årshjul består af minimum et grafisk udarbejdet billede til hver måned i løbet af året, som er aktuel i forhold til sæson, højtider og mærkedage.
Årshjulet er udarbejdet i overensstemmelse med din kædes designmanual, og der er derfor ikke meget, du skal tage stilling til, når du vælger RAYDIAs årshjul.

Hvis du ikke bryder dig om et billede i den pågældende måned, tilbyder vi at udarbejde et billede fra vores “Diverse” kategori, så der ikke er et hul i jeres online markedsføring.

Start dialogen i dag

Er du nysgerrig på, hvordan vi kan hjælpe dig med online markedsføring? Det er helt uforpligtende at kontakte os, og vi vil se frem til at høre fra dig.
Du kan forvente at høre tilbage fra os indenfor 24 timer.

RAYDIA A/S
Oliefabriksvej 61, st.
2770 Kastrup
CVR: 43204084

Kontakt
+45 28 59 95 62
patrick@raydia.dk

Åbningstider
Kl. 9.00-17.00

Kontakt
+45 28 59 95 62
patrick@raydia.dk

Åbningstider
Kl. 9.00-17.00

RAYDIA A/S
Oliefabriksvej 61, st.
2770 Kastrup
CVR: 43204084